Apsb Gj :')


Asal usul Bff Crew ke? Haha.
Wednesday, June 19, 2013 | 7:04 AM | 0 Memberi ceramah secara percuma



Hey! Assalamualaikum. Lamanya tak update blog :O Harini hari *cough* sukan *cough* sekolah *cough* #Haish. Berabuknya blog aku ni -.- Tapi taknak story pasal hari sukan, tak best. Ada budak form1 berlagak pailang main sound-2. Bila kejar, pergi dekat, kawan dia yang berdebar. Tanya aku 'bakpe Kak Aida?' Tapi aku tak jawab. Takut terlepas geram kat dia. Sorry dik, bukan nak marah awak, kawan awak tu kurang ajar -.-

Hmm. Harini nak story pasal apa eh? Perlu ke bagitahu tajuk? Nak tahu bacelah sampai habis ;p Haha. Okay, actually malam ni aku bosan. Harini menyesal datang sekolah. Ada kawan macam takde kawan. Takde yang memahami langsung. Aku rindu Cg. Shuhada. Dalam banyak-2 cikgu, dia je yang paham hati murid-2 dia. Even just cg tuisyen, nak je aku anggap dia kakak aku. Tengah-2 belajar, dia story tentang life, dan dalam story tu, dia bagi pendapat dia, best. Tapi aku tak pergi tuisyen malam ni, malam ni subjek dia. Ahh rugi :O

Okaylah. Straight to the point. Sebenarnya aku rindu Bff Crew. Semua dah berubah. Aku dah macam diabaikan je. Sokay, aku still ada Allah :') Dah banyak kali aku story pasal Bff Crew kan? Tapi still ada lagi yang tak tahu apa itu Bff Crew, siapa ahlinya, bila wujudnya, kenapa ditubuhkan, nak aku buat Kerja Kursus ke? LOL -.- Meh nak bagitahu siapa ahlinya. Terdiri daripada 26orang ahli. All girls okay. Semua form3. Semua sekolah yang sama. SMKA Tok Jiring. Ditubuhkan pada 1March 2012. Ahli-ahlinya :-

Leader: Che Fadhilatul Balqis Bt. Che Lok.
Admin Page: Siti Aida Syahirah Bt. Shamsul Bahrin.
Naib Admin: Nur Aida Amira Bt. Zainal.
Admin Group: Nurul Aini Akma Bt. Hamdi.
Photografer: Tuan Syarifah Nur Syaza Adila Bt. Tuan Zawawi.
Penolong Photografer: Syarifah Syara Amira Bt Syed Mohd Azmi.
Bendahari: Nur Arisyah Bt. Ramli.
Naib Bendahari: Nur Amila Bt Rosdi.
Setiausaha: Nor Fatin Syahira Bt Jusoh.
Naib Setiausaha: Fatin Aida Natasya Bt. Zakari. [Asrama]
Pengurus makanan/ Minuman: Nur Farzana Bt Tajul Arifin.
Naib pengurus makanan/ minuman: Fatin Syafiqah Bt Jaafar.
Ahli riuh: Nadia Aqilah Bt Che Malek.
Atlet: Anis Aisar Bt Bibudin.
Ahli tercomel: Fathin Najwani Bt Mohamed Shukri.
Kebersihan: Qatrunnada Qurratu' Aini Bt Mohd Razemin. [Asrama]
Naib Kebersihan: Farah Nadiah Bt Ali. [Asrama]
Keceriaan: Izzah Shahirah Bt Mohd Sarif. [Asrama]
Naib Keceriaan: Nur Sabarina Bt As'sari. [Asrama]
Ahli lain:
Ain Syaqirah
Nurul Syahirah Kamaruddin.

Ada yang tertinggal tak? Macam ade je. Hmm. Okay, actually, yang start pada Photografer, sampai bawah, aku reka je. Pakat letak je nama kat mana-2. Haha. Okay. Whats time is it? Shooting time! *ramai-2* Haha. Okay joke. Nak up pixca pulak, taknak tengok? Mohon blah dengan kaki kanan okay? Muah :*
























Ok. Sure bosan kan tengok gambar? Haha. Sebenarnya lagi banyak ;p Sokay. Just nak luahkan apa yang tersirat je. Tak terkata rindunya kenangan dulu. Tak rindu pun sekolah. Haha. Anak murid yang tak sayang sekolah kah saya? Haha. Okaylah. Dah penat. Time to sleep! Bye bye! Thanks sudi bace sampai habis, bagi yang tak bace sampai habis, thanks jugak sebab datang tanpa diundang dan pergi dengan sukarela. Haha :P Goodnite :*

Kembali Ke Zaman Karung | Bersedia ke Masa depan
>POST | >NEWER POST