Apsb Gj :')


Tired.
Thursday, August 1, 2013 | 3:54 PM | 0 Memberi ceramah secara percuma

Assalamualaikum and salam 1Malaysia. Today I would like to share about my experience when My Family and I go to the Zoo Negara last month. *Wohoii, tersasul, Sorry* Ehem. See that title? No? I think you kena beli spek yang besa giler ouh, Huahua. Hm. Tired? Actually, I'm tired of being strong for other people, I have feelings too! :'(

*Dear musuh angkat, baca ni, It is for you* In english, *Berangan nak speaking, Wehewww* You know what I feel now? Yes, Of course you dont know because you are not care about of me pun kan? Like pernah tak awak fikir apa yang awak buat ni menyebabkan saya rasa terpinggir? Tipu pernah, awak kan benci saya. Hihi. Ni bangga ni ada musuh angkat cenggini, siap tulis kat kerusi bagai, nak katanya awak sorang lah kan yang benci saya? Huahua, pity you. Macam haprakk je perangai awak ni -.-

Okayy. Wanna speaking nii. *Macam ape je post kali ni, entah pape* You know that feeling? When I'm just waiting to get home into my room, close the door till the bunyi is like 'Duumm' *Haha* And terus fall into bed. Just let EVERYTHING out that I kept in all day. That feeling of DESPERATION, tahu DESPERATION tu apa? Haha aku pun tak tahu :p Hm, actually I'm tired. Tired of everything. Tired of nothing. Hmm.

Dalam erti kata lain, I just want someone to be there and tell him that I'm fine, I'm okay. But none is going to be there with me. So disappointed. Disappointed of longing a person who can love me back as me love him,take care of me as me take care of him, miss me as me miss him, But? Hmm. Whats the mean of this life? Sometimes, I feel this life is not fair to me, is not fair, is not FAIR. I repeat, like not fair :( Sometimes, pernah jugak terfikir, rasa macam nak mati, rasa macam nak lari dari semua yang kita rasa kan? Tipu tak pernah. But, what can I do? Nothing. Dahla takde tempat nak mengadu.

Asal mengadu sikit je, kata 'Be strong, be strong, awak boleh, blablabla' Yelah, Orang tengok je apa yang saya rasa, tak rasa pun apa yang saya rasa. *Pahal menggedik cakap saya awak nihh* But you know? I'm tired, tired to be strong for myself. For once, I just want it to be easy, to be simple, to be helped, to be saved, But? I know I cant be :( *What the sad life I have* But I'm still hoping, still longing, still wishing, and I'm try staying more strong and fight with tears in my eyes. I'm fighting, I'm fighting, yes I'm fighting.

But? *Berapa banyak BUT dah ni* I'm not strong, I'm NOT strong, I repeat, I'm not strong woiiiiiiiiiii! I'm tired of being TOLD I'm strong, I can do it, But actually I cannot. Just for once, I would like to be as weak as I feel, please please.  Bagi saya, *Aww, saya, Haha*  Crying isn't a sign of weakness. It's a sign of having tired too hard to be strong for too long. Please faham elok elok. CRYING IT'S A SIGN OF HAVING TIRED TOO HARD TO BE STRONG FOR TOO LONG, Understood? Or you want I repeat that for a 3times? Haha.

Hm. Dari tadi duk speaking, entah aku tuju kat sape kan? *Cakap aku pulak, tadi saya awak, Haha* Hmm. Nak mention nama, nanti mengaibkan pulak. *Adelah jugak sikit rasa kesian dekat mu* Mohon mu sedor lah nape mu wat ni, aku dok tahan doh, dok larat doh dengan perangai mu ni, mu ingat mu sorang boleh benci aku? Sekali mu benci aku, seribu kali aku benci mu. Meluat doh aku tengok mu. Semalam pun kawan mu lepas mintok maaf nge aku, sound aku lagi, baik dakyoh mitok maaf, muke pun dok ikhlas, mu ingat aku pekok? Mu ingat aku robot, takdok perasaan? Rasa diri tu hebat ngak ah? Mu dok ingat dulu mase mu nangis soksek soksek o sape tempat mu ngadu? Kawan mu tu ke? Nawok, aku gok mu cari. Mu nok move on, sape mu cari? Muke ni gok mu cari. Ke mu nyanyok doh? Aku ingat agi ayat-ayat mu dulu. Tapi siang guh ke mu, saing takmboh layang oh mu. Wkwkw. Mu je dok sedor. Time birthday mu, ade 'kawan baik until jannah' mu wi mu kebahagiaan? Ade? Adok. Mu cari aku gok. Leni? Mu senang doh, mu lok bodo gini er aku, mu ingat aku ey pempers bayi mu nok pakai buang? Haha. Terima kasih sayang honey baby darling intan payung cikebum cikebum. Saya sayang awak, Eiuwwww. *Haaa, kan dah keluar loghat ganu. Haha*

K, penat dah berFEELING feeling bagai dekat orang yang dah tak kisah tentang kita kan? Blablabla. *Cough* Sebenarnya *Coungh* macam takde motif kan aku *Cough* update blog ni kan? Haha *Cough* Haih. Berabuk sangat ke blog aku ni sampai 4kali bersin ni -.- *Fuhh fuhh tiup* Haha. K, back to the title, Eh, dah malasla nak cakap pasal 'Tired'. Penat dah cakap pasal 'Tired'. Haha.

Hari ini hari Jumaat, Esok pula hari Sabtu, Hidup mesti berjimat cermat, Kelak nanti senang selalu. *Pantun? Haha* Hmm. Harini Jumaat, penghulu segala hari. Harini jugaklah Jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan, Khamis depan dah raya, lepastu TRIAL, Woaa :O Tapi, tak lambat lagi kan untuk aku ucapkan Salam Ramadhan untuk semua pembaca, pembaci, pembacu yang comel, handsome, segak, cantik, tampan, menawan, aww semua lah. *Tergedik, maaf* Haha. Dan tak awal sangat kan, untuk SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN *Buat suara macam iklan raya* Haha.

Dan, dan, dan, Hmm, malas rasa nak taip yang ni. Haha, Selamat menduduki TRIAL ye bagi yang belum TRIAL lagi macam saya ni :( Yang dah TRIAL tu, How? Okay? Untunglah dapat raya sakan. *Jeolous sebenarnya* Haha. Eh, nak penuhkan ruang je ni, nak letak pixca sikit, cepat tutup mata sekarang! Nanti muntah dengan sengaja batal pulak puasa, sebab tengok gambar budak ni, Whats time is it? Koya time! Haha.

*Dalam bilik* Baju tu dia bagi :)

*Home Sweet Home* Heheww.

Iftar with Scor A crew haritu :3

Bestie :*

Okay, dah bosan kan? Haha. Baiklah, terima kasih sudi baca keMERAPUan budak ni. Haha. Kbabaii. Semoga berjaya dalam hidup. Ameen. Hihi.

Kembali Ke Zaman Karung | Bersedia ke Masa depan
>POST | >NEWER POST